دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازارچه خیریه «عیدانه» در فرهنگسرای امام(ره)

بازارجه خیریه عیدانه با همکاری موسسه نیکوکاری مهرآفرین از 18 تا 20 اسفند در فرهنگسرای امام(ره) برپا شده است.
کد خبر : 164220

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)، این بازارچه به نفع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست برگزار می‌شود.


در این بازارچه صنایع دستی شهرهای مختلف، شیرینی خانگی، عرقیجات، پوشاک، محصولات ارگانیک، زیور آلات، کاشی کاری، کیف و .... برگزار می‌شود.


موسسه مهرآفرین توسط فاطمه دانشور فعالیت های نیکوکارانه خود را در سال 84 آغاز کرد. موسسه مهرآفرین به قصد تغییر مسیر زندگی کودکان کار از خیابان به زندان به مسیر از خیابان تا دانشگاه و اصلاح فرهنگ خانواده های نیازمند این گروه از آسیب دیدگان را به عنوان گروه هدف خود انتخاب کرد. رویکرد موسسه مهرآفرین بازگرداندن عزت نفس به مددجویان، جایگزین کردن فرهنگ عزت محوری به جای ترحم محوری، و مبارزه با فقر فرهنگی است و به همین جهت واحد هایی مانند آموزش ویژه مددجویان، مشاوره ، مددکاری در این موسسه تاسیس شده است. از نوآوری های موسسه مهرآفرین نیز انتساب یک چهره فرهنگی مشهور و مقبول جامعه به عنوان سفیر مهرآفرین است در موسسه مهرآفرین خانم فاطمه معتمد آریا این مسئولیت مهم را پذیرفتند.


بازارچه خیریه «عیدانه» از روز چهارشنبه 18 تا 20 اسفند از ساعت 10 تا 20 محل فرهنگسرای امام(ره)دائر می شود.علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان باهنر(نیاوران)،بین جماران و سه راه یاسر،خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگسرای امام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته